Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13677
Назва: Influence marketing in the promotion of enterprises in the tourism industry = Інфлюенс-маркетинг у просуванні підприємств туристичної галузі
Автори: Бакало, Н.В.
Левченко, І.В.
Приходько, А.І.
Тематичні ключові слова: influence marketing
tourism companies
media resources
travel bloggers
content
social platforms
інфлюенс-маркетинг
підприємства туристичної галузі
медіа ресурси
тревел-блогери
Дата публікації: жов-2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Анотація: The article discusses influence marketing and its peculiarity and importance in the promotion of enterprises in the tourism industry and their products and services. It was determined that Influence marketing is a new marketing technology in Ukraine. It was noted that in a broad sense, influence marketing means the promotion of products or services by attracting the opinions of influencers; stars, bloggers, famous people and experts in one or another field, who actively run social networks and who have their own active audience through which it is possible to promote a product or service. We considered the structure of the search and selection of influencers.
У статті розглянуто інфлюенс-маркетинг та його особливість та важливість у просуванні підприємств туристичної галузі та їх продукти і послуги. Було визначено, що Influence-маркетинг являється новою маркетинговою технологією в Україні. Зазначили, що у широкому розумінні під influence-маркетингом розуміються просування продуктів чи послуг через залучення думок інфлюенсерів, тобто: зірок, блогерів, відомих людей та експертів у тій чи іншій сфері, які активно ведуть соціальні мережі і які мають власну активну аудиторію, через яку можливо просувати товар або послугу. Розглянули структуру пошуку та вибору інфлюенсерів.
Бібліографічний опис: Bakalo N.V. Influence marketing in the promotion of enterprises in the tourism industry / N.V. Bakalo, I.V. Levchenko, A.I. Prykhodko // Ефективна економіка. – 2022. – № 10. – DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2022.10.22
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13677
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакало_печать.pdfСтаття382.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.