Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13614
Назва: Формування ефективних взаємовідносин з постачальниками у закупівельній діяльності підприємства
Автори: Кузняк, Б.Я.
Валявський, С.М.
Різник, А.В.
Тематичні ключові слова: закупівельна діяльність
маркетинг закупівель
ринок товарів промислового призначення
маркетинг відносин
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Анотація: В статті досліджені теоретичні та методичні підходи до вирішення однієї з найважливіших задач маркетингу у сфері закупівель – вибору постачальників. Проведений аналіз існуючих варіантів вибору постачальників, критеріїв та методів, на основі яких може проводитися рейтингова оцінку постачальників, дозволив сформульовати основні критерії, за якими рекомендується вибудувати систему їх вибору. Системний аналіз еволюції відносин покупців з постачальниками свідчить про їх значні зміни і визнання того, що для покращення взаємодії з остачальниками необхідності значні інвестиції.
Бібліографічний опис: Кузняк Б.Я. Формування ефективних взаємовідносин з постачальниками у закупівельній діяльності підприємства / Б.Я. Кузняк, С.М. Валявський, А.В. Різник // Ефективна економіка. – 2021. – № 12. – DOI: 10.32702/2307-2105-2021.12.7. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9719
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13614
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Валявський_2021_12.pdfСтаття189.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.