Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13070
Назва: Бренд-стратегії ТНК
Автори: Безрукова, Н.В.
Кудряшова, Д.О.
Тематичні ключові слова: брендинг
бренд-стратегії
торгові марки
кобренд
Дата публікації: 15-чер-2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Бренд-стратегії ТНК / Н.В. Безрукова, Д.О. Кудряшова // Сталий розвиток: виклики та загрози в умовах сучасних реалій : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 15 черв. 2023 р. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2023. – С. 184.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13070
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik 15 червня 2023-184.pdfтези412.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.