Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвистун, Л.А.-
dc.contributor.authorПантась, В.В.-
dc.contributor.authorПохиль, Ю.В.-
dc.date.accessioned2023-07-23T07:06:49Z-
dc.date.available2023-07-23T07:06:49Z-
dc.date.issued2023-06-15-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13047-
dc.descriptionПантась В.В. Бенчмаркінг як інструмент антикризового управління підприємством / В.В. Пантась, Ю.В. Похиль, Л.А. Свистун // Сталий розвиток: виклики та загрози в умовах сучасних реалій : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 15 черв. 2023 р. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2023. – С. 158–160.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectуправління підприємствомuk_UA
dc.subjectантикризове управлінняuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.titleБенчмаркінг як інструмент антикризового управління підприємствомuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc336.5:658.62-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik 15 червня 2023-158-160.pdfтези458.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.