Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12935
Назва: Нетрадиційні інструменти маркетингових комунікацій
Автори: Бакало, Н.В.
Сепіта, А.І.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингові комунікації
інтернет-технології
Дата публікації: 9-чер-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Сепіта А.І. Нетрадиційні інструменти маркетингових комунікацій / А.І. Сепіта, Н.В. Бакало // Сталий розвиток: виклики та загрози в умовах воєнного стану : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 09 черв. 2022 р. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – С. 229.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12935
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik_ 9 червн2022-229.pdfтези235.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.