Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайтан, О.М.-
dc.contributor.authorКолесник, Д.Д.-
dc.date.accessioned2023-06-05T06:15:54Z-
dc.date.available2023-06-05T06:15:54Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12518-
dc.descriptionHaitan О.M. Use of 3D computer graphics in the development of knowledge control system in the DGBL approach / O.M. Haitan, D.D. Kolesnyk // Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки. – К. : Гельветика, 2022. – Т. 33 (72). – № 6. – С. 77-85. – DOI https://doi.org/10.32782/2663-5941/2022.6/14uk_UA
dc.description.abstractNowadays there is a tendency to lose interest in learning among student. Therefore it is important to find a way to diversify the ways of information transmitting and checking its comprehension using the information technologies. The most effective and promising approach is the use of computer games in education – Digital Game Based Learning (DGBL). Games in education can be used to facilitate the information comprehension, as well as to test the student knowledge in the knowledge control systems. Paper discusses development of knowledge control system using 3D computer graphics in the Digital Game Based Learning approach. Main directions in the organization of knowledge control are considered. Method of standardized control in quiz mode is chosen as the basic one. Analysis of the foreign experience, recent research and publications in Digital Game Based Learning domain is conducted. It is noted that the effect of using of DGBL is not unambiguous. Some researchers report about negative effect on students’ learning performance mostly in early studies. Other studies showed improving of motivation and students’ learning achievements. Methodology of using digital games in the educational process including basic functions, approaches and features (students’ age, specificity of the discipline, game genre, capabilities of the selected basic 3D modeling system) is presented. Classification of digital games in educational process is shown. Features of the development of knowledge control systems using 3D modeling are considered. The purpose of the research is to consider the development of a knowledge control system using a game form for students of secondary educational institutions. The article is intended for teacher of educational institutions and specialists in DGBL approach.uk_UA
dc.description.abstractУ наш час спостерігається тенденція до втрати інтересу до навчання серед учнів, тому важливо знайти спосіб урізноманітнити способи передачі інформації та перевірки її сприйняття за допомогою інформаційних технологій. Найбільш ефективним і перспективним підходом є використання комп’ютерних ігор в освіті – Digital Game Based Learning (DGBL). Ігри в навчанні можна використовувати для покращення сприйняття інформації, а також для перевірки знань учнів у системах контролю знань. У статті розглядається розробка системи контролю знань з використанням тривимірної комп’ютерної графіки при підході до навчання на основі цифрових ігор. Розглянуто основні напрямки організації контролю знань. В якості основного методу обрано метод стандартизованого контролю у вигляді вікторини. Проведено аналіз зарубіжного досвіду, останніх досліджень і публікацій у сфері навчання на основі цифрових ігор. Зазначається, що ефект від використання DGBL не є однозначним. Деякі дослідники повідомляють про негативний вплив на успішність навчання переважно в більш старих публікаціях. Інші дослідження відмітили збільшення мотивації та покращення навчальних досягнень учнів. Представлено методику використання цифрових ігор у навчальному процесі з урахуванням основних функцій, підходів та особливостей (вік студентів, специфіка дисципліни, жанр гри, можливості обраної базової системи 3D моделювання). Показано класифікацію цифрових ігор у навчальному процесі. Розглянуто особливості розробки систем контролю знань з використанням 3D моделювання. Мета дослідження – розглянути питання розробки системи контролю знань в ігровій формі для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Стаття призначена для викладачів навчальних закладів та спеціалістів з підходу DGBL.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТаврійський національний університет імені В. І. Вернадськогоuk_UA
dc.subject3D graphicsuk_UA
dc.subject3D графікаuk_UA
dc.subjectcomputer gameuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна граuk_UA
dc.subjectDigital Game Based Learning (DGBL)uk_UA
dc.subjectDGBL підхідuk_UA
dc.subjectknowledge control systemuk_UA
dc.subjectсистема контролю знаньuk_UA
dc.subjectquizuk_UA
dc.subjectвікторинаuk_UA
dc.titleUse of 3D computer graphics in the development of knowledge control system in the DGBL approach = Використання 3D комп’ютерної графіки при розробці системи контролю знань при DGBL підходіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc004.91-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdfСтаття 914.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.