Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСахно, В.П.-
dc.contributor.authorГасимов, Акіф-
dc.contributor.authorДикий, О.-
dc.contributor.authorКриворот, А.І.-
dc.contributor.authorЯщенко, Д.-
dc.date.accessioned2023-05-17T06:28:51Z-
dc.date.available2023-05-17T06:28:51Z-
dc.date.issued2023-03-09-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12245-
dc.descriptionTo the Determination Transmission Gear Ratios During the BTR-70 Modernization / V. Sakhno, A. Gasimov, O. Dykykh, A. Kryvorot, D. Yashchenko // Lecture Notes in Civil Engineering. – Springer : Cham, 2023. – Vol. 299 : Proceedings of the 4th International Conference on Building Innovations. ICBI 2022. – https://doi.org/10.1007/978-3-031-17385-1_24uk_UA
dc.description.abstractThe problems arising on motor vehicles when replacing an internal combustion engine are analyzed and the need to optimize the transmission ratio is substantiated. In determining the transmission vehicle gear ratios, it is considered appropriate to use analytical research methods. The minimum and maximum gear ratios transmission vehicle BTR-70, and the gear ratio of the additional gear are determined. It is shown that when modernizing the studied vehicle with two diesel engines D245.30E2 with a 115 kW capacity, the best individual performance of trac-tion and velocity properties are achieved by different transmissions. According to the present study, the best option is a Mercedes-Benz G 85-6/6.7 gearbox. However, the MAZ-5335 8-stepped transmission can also be recommended. The final choice of the transmission to vehicle BTR-70 needs to be carried out taking into account the fuel efficiency.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано проблеми, що виникають на автотранспорті при заміні двигуна внутрішнього згоряння, та обґрунтовано необхідність оптимізації передавальних відношень. При визначенні передавальних відношень трансмісії транспортного засобу доцільно використовувати аналітичні методи дослідження. Визначено мінімальне і максимальне передавальне відношення трансмісії БТР-70, передавальне відношення додаткової передачі. Показано, що при модернізації досліджуваного транспортного засобу двома дизелями Д245.30Е2 потужністю 115 кВт найкращі індивідуальні показники тягово-швидкісних властивостей досягаються різними трансмісіями. Відповідно до нинішнього дослідження, найкращим варіантом є коробка передач Mercedes-Benz G 85-6/6.7. Однак можна порекомендувати і 8-ступінчасту коробку передач МАЗ-5335. Остаточний вибір трансмісії до БТР-70 необхідно здійснювати з урахуванням паливної економічності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherSpringer, Chamuk_UA
dc.subjectgear ratiosuk_UA
dc.subjecttraction and velocity propertiesuk_UA
dc.subjecttransmissionuk_UA
dc.subjectvehicleuk_UA
dc.subjectпередавальні числаuk_UA
dc.subjectтягово-швидкісні властивостіuk_UA
dc.subjectспосіб передаванняuk_UA
dc.subjectтранспортний засібuk_UA
dc.titleTo the Determination Transmission Gear Ratios During the BTR-70 Modernization = До визначення передавальних відношень трансмісії при модернізації БТР-70uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
To the Determination Transmission Gear Ratios During the BTR-70 Modernization.pdfпосилання на статтю546.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.