Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12086
Назва: Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальної мережі TikTok
Автори: Василинина, О.М.
Дерев’янко, Л.І.
Дорошенко, С.М.
Тематичні ключові слова: бібліотека
соціальна мережа
імідж
нові медіа
контент
Дата публікації: 6-жов-2022
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, Дніпро
Анотація: У роботі схарактеризовано роль соціальних мереж у формуванні сучасного, позитивного та привабливого іміджу бібліотеки. Визначено сучасні тенденції використання соціальної мережі TikTok як інструменту популяризації бібліотечної діяльності. Проаналізовано основні аналітичні засоби ведення облікового запису книгозбірні та методи підбору контенту у мережі TikTok.
Бібліографічний опис: Василинина О.М. Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальної мережі TikTok / О.М. Василинина, Л.І. Дерев’янко, С.М. Дорошенко // Ера трансформацій бібліотек та нова екологія життя : тези VIІ Міжнар. конф., 6 –7 жовт. 2022 р. / Наук. б-ка УДУНТ. – Дніпро : УДУНТ, 2022. – URL : http://conflib.diit.edu.ua/Conf_univ_Library_2022/schedConf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12086
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дерев'янко_Дніпро.pdfтези224.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.