Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12066
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлушко, А.Д.-
dc.contributor.authorДаніленко, А.В.-
dc.date.accessioned2023-04-25T05:17:16Z-
dc.date.available2023-04-25T05:17:16Z-
dc.date.issued2022-11-25-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12066-
dc.descriptionДаніленко А.В. Статистичні методи в маркетингових дослідженнях в умовах цифровізації / А.В. Даніленко ; наук. кер. А.Д. Глушко // Розвиток фінансового ринку в україні: загрози, проблеми та перспективи : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листоп. 2022. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – С. 94–96.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectстатистичні методи дослідженняuk_UA
dc.subjectкластерний аналізuk_UA
dc.subjectфакторний аналізuk_UA
dc.subjectдисперсійний аналізuk_UA
dc.titleСтатистичні методи в маркетингових дослідженнях в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc336.67:311-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток фін_ринку_25_11_22-95-97.pdfтези352.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.