Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвистун, Л.А.-
dc.contributor.authorОлефіренко, Т.В.-
dc.date.accessioned2023-04-25T05:16:59Z-
dc.date.available2023-04-25T05:16:59Z-
dc.date.issued2022-11-25-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12065-
dc.descriptionСвистун Л.А. Бенчмаркінг як інструмент антикризового управління підприємством / Л.А. Свистун, Т.В. Олефіренко // Розвиток фінансового ринку в україні: загрози, проблеми та перспективи : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листоп. 2022. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – С. 92–94.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectантикризове управлінняuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectбанкрутство підприємстваuk_UA
dc.titleБенчмаркінг як інструмент антикризового управління підприємствомuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc336.3-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток фін_ринку_25_11_22-93-95.pdfтези338.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.