Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11832
Назва: Значення CRM-технологій в сучасній системі маркетингової діяльності підприємства
Автори: Васюта, В.Б.
Щербаков, О.С.
Тематичні ключові слова: CRM-технології
маркетингова діяльність
Дата публікації: 24-січ-2023
Видавництво: Barca Academy Publishing, Barcelona, Spain
Анотація: У роботі розглянути важливість застосування CRM-технологій в сучасній системі маркетингової діяльності підприємства. У дослідженні використані методи теоретичного узагальнення та аналізу
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Значення CRM-технологій в сучасній системі маркетингової діяльності підприємства / В.Б. Васюта, О.С. Щербаков // Eurasian scientific discussions : Proceedings of the 13th International scientific and practical conference (January 22-24, 2023). – Barcelona : Barca Academy Publ., 2023. – P. 388-391. – URL: https://sci-conf.com.ua/xiii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-eurasianscientific-discussions-22-24-01-2023-barselona-ispaniya-arhiv/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11832
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васюта_Щербаков.pdfтези464.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.