Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11764
Назва: Історія формування підходу та зміст методики оберненого навчання
Автори: Чернишов, В.В.
Таловиря, Г.М.
Тематичні ключові слова: інноваційні підходи до навчання
методика навчання
обернене навчання
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Анотація: Статтю присвячено історії становлення підходу та змісту інноваційної методики оберненого навчання (Flipped Classroom – англ.). З’ясовано, що підхід і методика оберненого навчання виникають на межі другого десятиліття ХХІ року у США, як відповідь на нові виклики, що постали перед освітянами в результаті збільшення інформаційного навантаження та нових реалій освіти в інформаційному суспільстві. Підхід оберненого навчання, таким чином, оформлюється результат інтенсивних пошуків нових, більш прийнятних і ефективних методів педагогічної та професійної викладацької діяльності з метою, з одного боку, розширити коло знань, які здобувають учні або студенти, тоді як з іншого – зменшити аудиторне навантаження на учителя або викладача, вивільнити його або її час для опрацювання та обробки нової інформації, кількість якої постійно зростає.
Бібліографічний опис: Чернишов В.В. Історія формування підходу та зміст методики оберненого навчання / В.В. Чернишов, Г.М. Таловиря // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2022. – Вип. 56. Т. 4. – С. 145-149. – DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/56-4-24
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11764
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56-4_2022_2_145-149.pdfСтаття334.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.