Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11705
Назва: Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів
Автори: Бондар, Н.В.
Лещенко, Т.О.
Тематичні ключові слова: інтерактивні методи
кейс-технологія
українська мова як іноземна
студенти-іноземці
проблемна ситуація
Дата публікації: 19-бер-2020
Видавництво: Українська медична стоматологічна академія
Анотація: Обґрунтовано ефективність використання кейс-методу в контексті інтерактивних технологій. Окреслено умови і шляхи використання Casestudy в процесі навчання української мови як іноземної. Акцентовано на потенціалі аналізованого методу, який активно використовується у вітчизняній вищій освіті.
Бібліографічний опис: Лещенко Т.О. Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів / Т.О. Лещенко, Н.В. Бондар // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, 19 бер. 2020 р. – Полтава : УМСА, 2020. – С. 122-123.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11705
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
keis_metod_u_konteksti.pdfтези590.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.