Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11705
Назва: | Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів |
Автори: | Бондар, Н.В. Лещенко, Т.О. |
Тематичні ключові слова: | інтерактивні методи кейс-технологія українська мова як іноземна студенти-іноземці проблемна ситуація |
Дата публікації: | 19-бер-2020 |
Видавництво: | Українська медична стоматологічна академія |
Анотація: | Обґрунтовано ефективність використання кейс-методу в контексті інтерактивних технологій. Окреслено умови і шляхи використання Casestudy в процесі навчання української мови як іноземної. Акцентовано на потенціалі аналізованого методу, який активно використовується у вітчизняній вищій освіті. |
Бібліографічний опис: | Лещенко Т.О. Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів / Т.О. Лещенко, Н.В. Бондар // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, 19 бер. 2020 р. – Полтава : УМСА, 2020. – С. 122-123. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11705 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
keis_metod_u_konteksti.pdf | тези | 590.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.