Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопов, С.В.-
dc.contributor.authorФранк, Т.В.-
dc.date.accessioned2023-02-06T07:11:47Z-
dc.date.available2023-02-06T07:11:47Z-
dc.date.issued2020-11-11-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11637-
dc.descriptionПопов С.В. Підвищення абразивної стійкості опори ковзання С.В. Попов, Т.В. Франк // Інноваційні технології розвитку машинобудування та ефективного функціонування транспортних систем: зб. тез доп. IІ Всеукр. наук.-техн. конф., [Рівне], 9-11 листоп. 2020 р / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т водн. госп. та природокор. – Рівне, 2020. – С. 22-23.uk_UA
dc.description.abstractЗапропонований спосіб обробки зовнішньої та внутрішньої конічних поверхонь цапфи і вставки, що являють собою пару тертя ковзання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет водного господарства та природокористуванняuk_UA
dc.subjectопора ковзанняuk_UA
dc.subjectцапфаuk_UA
dc.subjectвставкаuk_UA
dc.subjectзношуванняuk_UA
dc.titleПідвищення абразивної стійкості опори ковзанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc667.637.22:620.178.16-
Розташовується у зібраннях:Секція прикладної механіки (технології машинобудування) кафедри Галузевого машинобудування та мехатроніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popov Frank 22_23.pdfТези доповіді1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.