Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11354
Назва: | Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з кібербезпеки |
Автори: | Капітон, А.М. |
Тематичні ключові слова: | кібербезпека професійна компетентність інформаційні технології |
Дата публікації: | 29-лис-2022 |
Видавництво: | Національний університет оборони України |
Анотація: | Сучасні педагогічні умови являють собою певний комплекс обставин, необхідних для забезпечення позитивної динаміки у формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців з кібербезпеки. Такими педагогічними умовами є: удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх фахівців з кібербезпеки на основі впровадження нових, сучасних спецкурсів; актуалізація і розвиток у майбутніх фахівців з кібербезпеки позитивної мотивації до професійного навчання засобами проектних технологій; застосування у процесі професійної підготовки інноваційних методів групової та індивідуальної роботи студентів; створення середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів у процесі їх професійної підготовки. |
Бібліографічний опис: | Kaпiтон A.M. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з кібербезпеки / А.М. Капітон // Стратегічні пріоритети інформаційної безпеки держави у сфері оборони в умовах воєнного стану : зб. матеріалів ІІ Міжвід. наук.-практ. конф., 29 листоп. 2022 р., м. Київ. – К. : НУОУ, 2022. – С.115-116. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11354 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.docx | тези | 172.02 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.