Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11330
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлєбова, А.О.-
dc.contributor.authorШимановська-Діанич, Л.М.-
dc.contributor.authorБондар-Підгурська, О.В.-
dc.date.accessioned2023-01-12T06:54:12Z-
dc.date.available2023-01-12T06:54:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11330-
dc.descriptionShymanovska-Dianych L. Assessment of the image of the innovative enterprise as a factor of its competitiveness in the conditions of new challenges and threats / L. Shymanovska-Dianych, O. Bondar-Pidhurska, A. Hliebova // Економіка і регіон. – 2022. – № 1 (84). – С. 66–74. – DOI: https://doi.org/10.26906/EiR.2022.1(84).2546.uk_UA
dc.description.abstractThe questions of assessment of the process of formation and support of the image of innovative enterprise as a factor of its competitiveness in the context of new hallenges and threats are actualized. It is noted that the image of domestic enterprises influenced the ratings of global and digital competitiveness of Ukraine in 2015–2019. The concept of image, brand and reputation of the enterprise is distinguished. Based on the study of literary sources formed the author's definition of the category "image of an innovative enterprise" as the internal and external appearance of the enterprise, which significantly affects its competitiveness through the implementation of innovative activities, and is a significant factor in improving its level in the face of growing challenges and threats. The analysis of the authors' approaches to the assessment of the process of formation and support of the enterprise image allowed to highlight the most significant indicators and criteria for its assessment as a factor of enterprise competitiveness, namely: business image (transparency of business activity, loyalty to clients, partners' impression of the company, reliability, openness of data on sales volumes, market share, range of goods, price flexibility); social image (sponsorship, charity, support of social movements, participation in solving environmental problems, employment, health care, and so forth), etc.uk_UA
dc.description.abstractАктуалізовано питання оцінки процесу формування та підтримки іміджу інноваційного підприємства як чинника його конкурентоспроможності в умовах нових викликів і загроз. Зауважено, що імідж вітчизняних підприємств вплинув на рейтинги глобальної та цифрової конкурентоспроможності України у 2015–2019 рр. Розмежовано поняття іміджу, бренду та репутації підприємства. На основі вивчення літературних джерел сформоване авторське визначення категорії «імідж інноваційного підприємства» як внутрішнього і зовнішнього вигляду підприємства, що суттєво впливає на його конкурентоспроможність за рахунок здійснення саме інноваційної діяльності, і є значущим чинником підвищення її рівня в умовах зростаючих викликів і загроз. Аналіз підходів авторів щодо оцінки процесу формування та підтримки іміджу підприємства дозволив виокремити найбільш значущі індикатори та критерії для його оцінки як чинника конкурентоспроможності підприємства, а саме: бізнес-імідж (прозорість підприємницької діяльності, лояльність до клієнтів, враження партнерів про компанію, надійність, відкритість даних про обсяги продажів, частку ринку, асортимент товарів, цінову гнучкість); соціальний імідж (спонсорство, благодійність, підтримка соціальних рухів, участь у вирішенні екологічних проблем, зайнятість, охорона здоров'я тощо); маркетингові комунікації, планомірність проведення процедури ді-діліжанс; ефективність застосування стилів управління топ-менеджментом компанії; відповідальність і справедливість бізнесу перед суспільством; рівень цифрової грамотності та цифрової культури персоналу підприємства; рівень інноваційно-інвестиційної привабливості підприємства.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectinnovative enterpriseuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectchallengesuk_UA
dc.subjectdangersuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectінноваційне підприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectвикликиuk_UA
dc.subjectзагрозиuk_UA
dc.titleAssessment of the image of the innovative enterprise as a factor of its competitiveness in the conditions of new challenges and threats = Оцінка іміджу інноваційного підприємства як чинника його конкурентоспроможності в умовах нових викликів і загрозuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc330.332+330.341.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Економіка і регіон. 2022. № 1 (84)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕіР 1_84_2022-66-74.pdfстаття802.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.