Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11329
Назва: The use of adaptive learning in the study of natural and mathematical disciplines as a means of developing students' independence = Використання адаптивного навчання при вивченні природничо-математичних дисциплін як засіб розвитку самостійності учнів
Автори: Васюта, В.Б.
Васюта, В.В.
Сікора, Я.Б.
Каленик, М.В.
Губіна, С.І.
Тематичні ключові слова: independent work
adaptive learning tools
improving the quality of natural sciences and mathematical education
use of an adaptive learning system
forms of organization of independent work
самостійна робота
адаптивні засоби навчання
підвищення якості природничо-математичної освіти
форми організації самостійної роботи
використання адаптивної системи навчання
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: Ad Alta : Journal of interdisc iplinary research
Анотація: The purpose of the academic paper is to reveal the features of using various adaptive learning tools for forming students’ independence skills in the process of mastering natural sciences and mathematical disciplines. Methodology. In the process of fulfilling this scientific work, an analytical method was used to study literary sources on applying adaptive learning technologies and the developing independence of education seekers, as well as an online survey for the practical clarification of certain aspects of using adaptive learning tools in classes in natural sciences and mathematical disciplines. Results. Based on the research results, the main directions of studying the issue of developing students’ independence from the perspective of using the adaptive tools in the educational process when mastering natural sciences and mathematical disciplines by the education seekers have been established. Along with this, the advantages of individual adaptive learning tools have been clarified, and possible ways to improve natural science and mathematical education have been outlined from the viewpoint of the main possibilities of their application.
Мета наукової роботи – розкрити особливості використання різноманітних засобів адаптивного навчання для формування навичок самостійності студентів у процесі опанування природничо-математичних дисциплін. Методологія. У процесі виконання наукової роботи було використано аналітичний метод вивчення літературних джерел щодо застосування адаптивних технологій навчання та розвитку самостійності здобувачів освіти, а також онлайн-опитування для практичного з’ясування окремих аспектів використання адаптивних засобів навчання в заняття з природничо-математичних дисциплін. Результати. За результатами дослідження визначено основні напрямки вивчення питання розвитку самостійності студентів з позиції використання адаптивних засобів у навчальному процесі при опануванні здобувачами освіти природничо-математичних дисциплін. Поряд з цим з’ясовано переваги індивідуальних адаптивних засобів навчання та окреслено можливі шляхи вдосконалення природничо-математичної освіти з точки зору основних можливостей їх застосування.
Бібліографічний опис: The use of adaptive learning in the study of natural and mathematical disciplines as a means of developing students' independence / Yaroslava Sikora, Mykhailo Kalenyk, Svitlana Hubina, Viktoriia Vasiuta, Vasyl Vasiuta // Ad Alta. Journal of interdisc iplinary research. – 2022. – Vol.12, Issue 2, Special Issue ХХХІ. – P. 184-188. – URL: http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/120231/papers/A_32.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11329
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем
Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья.pdfСтаття412.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.