Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧередник, Л.А.-
dc.date.accessioned2022-12-28T13:13:11Z-
dc.date.available2022-12-28T13:13:11Z-
dc.date.issued2022-11-24-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11275-
dc.descriptionЧередник Л.А. Особливості написання рекламного тексту (аналіз сайтів із порадами) / Л.А. Чередник // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 24 листоп. 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 76-83.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectрекламний текстuk_UA
dc.subjectкопірайтингuk_UA
dc.titleОсобливості написання рекламного тексту (аналіз сайтів із порадами)uk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб_УКД. 24.12.22_76-83.pdfматеріали конференції621.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.