Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11275
Назва: Особливості написання рекламного тексту (аналіз сайтів із порадами)
Автори: Чередник, Л.А.
Тематичні ключові слова: рекламний текст
копірайтинг
Дата публікації: 24-лис-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Чередник Л.А. Особливості написання рекламного тексту (аналіз сайтів із порадами) / Л.А. Чередник // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 24 листоп. 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 76-83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11275
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб_УКД. 24.12.22_76-83.pdfматеріали конференції621.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.