Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРассоха, І.В.-
dc.contributor.authorРендюк, С.П.-
dc.contributor.authorБлажко, Л.М.-
dc.date.accessioned2022-12-20T11:34:54Z-
dc.date.available2022-12-20T11:34:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11253-
dc.descriptionBlazhko L.M. Use of mobile applications in the learning process / L.M. Blazhko, I.V. Rassokha, S.P. Rendiuk // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр. – Полтава : ПНПУ, 2020. – № 26 (195). – С. 18-21. – https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227421uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the concept of "mobile learning", analyzes the features and directions of its use in modern education. It is noted that the use of mobile electronic devices and applications in higher mathematics allows you to check quickly the solution, to draw the chart in a few minutes as well as to apply them to distance learning, which greatly facilitates and accelerates knowledge, increases students' productivity and independent work. It is also noted that despite the widespread use and availability of mobile phones among students, mobile learning is not widespread in native universities. The didactic principles to which mobile applications should correspond are defined, and also the attention to the basic advantages and disadvantages of the use of mobile applications in learning process of higher mathematics is paid.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається поняття «мобільне навчання», проаналізовано особливості та напрями його використання в сучасній освіті. Відзначається, що використання мобільних електронних пристроїв та додатків на заняттях з вищої математики дозволяє швидко перевірити отриманий розв’язок, за декілька хвилин побудувати необхідний графік, застосовувати їх також і для дистанційного навчання, що значно полегшує і прискорює отримання знань студентами,підвищує продуктивність навчальної та самостійної роботи. Відмічається, що незважаючи на широке поширення і доступність мобільних телефонів серед студентів, мобільне навчання недостатньо поширене у вітчизняних ЗВО. Визначені дидактичні принципи, яким повинні відповідати мобільні додатки, а також звернута увага на основні переваги і недоліки використання мобільних додатків у процесі навчання вищої математики.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університетuk_UA
dc.subjectmobile applicationsuk_UA
dc.subjectmobile learninguk_UA
dc.subjectmobile devicesuk_UA
dc.subjectmobile technologiesuk_UA
dc.subjecthigher mathematicsuk_UA
dc.subjecttechnical universitiesuk_UA
dc.subjectмобільні додаткиuk_UA
dc.subjectмобільне навчанняuk_UA
dc.subjectмобільні пристроїuk_UA
dc.subjectмобільні технологіїuk_UA
dc.subjectвища математикаuk_UA
dc.subjectтехнічні університетиuk_UA
dc.titleUse of mobile applications in the learning process = Використання мобільних додатків у навчальному процесіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.091.39:004-
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої та прикладної математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Рассоха_Рендюк_Блажко.pdfСтаття381.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.