Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСайко, Н.О.-
dc.date.accessioned2022-12-19T13:51:40Z-
dc.date.available2022-12-19T13:51:40Z-
dc.date.issued2022-12-02-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11238-
dc.descriptionСайко Н.О. Концептуальні підходи у підготовці майбутніх соціальних педагогів до організації реабілітаційного процесу в умовах закладів середньої освіти / Н.О. Сайко // Analysis of modern ways of development of science and scientific discussions : Proceedings of the X International Scientific and Practical Conference, Bilbao, Spain, November 29 – December 02, 2022. ‒ Bilbao : ISG, 2022. ‒ С. 418-424.uk_UA
dc.description.abstractРеалізація концептуальних підходів підготовки майбутніх соціальних педагогів до реабілітації молодших підлітків у ЗСО зумовила розроблення й упровадження моделі системи підготовки майбутніх соціальних педагогів, що являє собою сукупність діалектично пов’язаних між собою компонентів, спрямованих на досягнення педагогічного результату.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.subjectсоціальна реабілітаціяuk_UA
dc.titleКонцептуальні підходи у підготовці майбутніх соціальних педагогів до організації реабілітаційного процесу в умовах закладів середньої освітиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hatnuk-NS_Сайко.pdfСтаття376.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.