Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХристенко, О.В.-
dc.date.accessioned2022-12-08T14:09:14Z-
dc.date.available2022-12-08T14:09:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11142-
dc.descriptionХристенко О.В. Особливості впровадження креативного менеджменту на сучасних підприємствах / О.В. Христенко // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2022. – Вип. 2 (125). – С. 104-109. – DOI: https://doi.org/10.32840/1814-1161/2022-2-17. – URL: http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2022/2_2022/19.pdfuk_UA
dc.description.abstractДосліджено різні підходи до трактування сутності поняття «креативний менеджмент». Встановлено, що креативний менеджмент – це спеціальна управлінська діяльність, покликана активізувати творчу діяльність співробітників для генерування творчих ідей, які оцінюються і відбираються для формування ефективних творчих рішень, реалізація якої забезпечить інноваційний розвиток і високу економічність, соціальні та екологічні результати. Визначено основні фактори, які впливають на креативну діяльність підприємства, зокрема техніко-економічні, організаційно-управлінські, юридичні, соціально-психологічні. Розглянуто процес впровадження креативного менеджменту на сучасних підприємствах, який включає такі етапи: ініціатива щодо активізації творчого процесу; реалізація основних цілей та функцій креативного менеджменту; застосування методів та технік креативності для генерування ідей, рішень; втілення креативних ідей та рішень у вигляді інноваційних продуктів, процесів, методів управління тощо. Встановлено, що ефективна модель мотивації творчості працівників сучасних підприємств повинна основуватися на системі оцінки внеску кожного працівника у розробку інноваційної продукції з метою виявлення найбільш інноваційних та продуктивних працівників, визначення рейтингу творчих працівників; розробці матеріальних і нематеріальних методів стимулювання та ін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університет, м. Запоріжжяuk_UA
dc.subjectкреативний менеджментuk_UA
dc.subjectоб’єктuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectсуб’єктuk_UA
dc.titleОсобливості впровадження креативного менеджменту на сучасних підприємствах = Features of the introduction of creative management in modern enterprisesuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc005.21-026.15:334.72-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Христенко.pdfСтаття259.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.