Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11004
Назва: Франчайзинг як форма підприємницької діяльності
Автори: Васюта, В.Б.
Хорішко, М.І.
Тематичні ключові слова: франчайзинг,
підприємництво,
розвиток
франчайзі
франчайзер
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: CPN Publishing Group. Osaka, Japan
Анотація: Розглянуто сутність франчайзингу, його роль у розвитку підприємництва. Виокремлено зовнішні та внутрішні бар'єри розвитку сектору малого та середнього підприємництва. Зазначено основні характеристики такої системи співпраці малих та великих підприємницьких структур іх великими компаніями. Особливу увагу приділено основним перевагам та недолікам франшизи для франчайзі та франчайзера
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Франчайзинг як форма підприємницької діяльності / В.Б. Васюта, М.І. Хорішко // Science and technology: problems, prospects and innovations : Proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. – Osaka : CPN Publ. Group, 2022. – P. 614-617. – URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/11/SCIENCE-AND-TECHNOLOGY-PROBLEMS-PROSPECTS-AND-INNOVATIONS-17-19.11.22.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11004
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Васюта_Хорішко.pdfтези662.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.