Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10769
Назва: Formation of professional competence of future specialists in the process of using computer games = Формування професійної компетентності майбутніх фахівців у процесі використання комп’ютерних ігор
Автори: Капітон, А.М.
Тематичні ключові слова: information technology
інформаційні технології
Дата публікації: 29-вер-2022
Видавництво: Одеський національний технологічний університет
Анотація: Computer games have become not only entertainment and learning, but also a carrier of culture. They have little resemblance to a ballet stage, a gallery wall or a book page, but they capture the modern morality, ethics, illusions, hopes and ideas about the past and future of most people in the same way. Computer games provide a new, unique opportunity to move into the world of illusions and delusions.
Комп'ютерні ігри стали не тільки розвагою та навчанням, а й носієм культури. Вони мало схожі на балетну сцену, стіну галереї чи книжкову сторінку, але однаково відображають сучасну мораль, етику, ілюзії, надії та уявлення про минуле та майбутнє більшості людей. Комп'ютерні ігри дають нову, унікальну можливість перенестися у світ ілюзій і марень.
Бібліографічний опис: Kapiton A.M. Formation of professional competence of future specialists in the process of using computer games / A.M. Kapiton // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : матеріали II Всеукр. наук.-техн. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів, Одеса, 29-30 верес. 2022 р. – Одеса : ОНТУ, 2022. – C.22-24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10769
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdfтези335.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.