Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапітон, А.М.-
dc.contributor.authorБараненко, Р.В.-
dc.contributor.authorТищенко, Д.О.-
dc.contributor.authorФранчук, Т.М.-
dc.date.accessioned2022-08-10T08:02:02Z-
dc.date.available2022-08-10T08:02:02Z-
dc.date.issued2022-06-07-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10744-
dc.descriptionDevelopment and implementation of customer relationship information management system / A.M. Kapiton, R.V. Baranenko, D.O. Tyshсhenko, T.M. Franchuk // Системи управління, навігації та зв’язку. – 2022. – Вип. 2. – С. 24-26. – Doi: 10.26906/SUNZ.2022.2.024uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the state of the problem of developing and implementing a customer relationship management system. Features of the concept of "customer relationship management system" are considered. The authors performed an analysis of the developed system and its implementation in the field of professional development of IT professionals. Possibilities of intensification of information process development in the field of professional development of IT specialists are shown and analyzed. A database has been developed to solve the problem of software in the field of professional development of IT professionals.uk_UA
dc.description.abstractСтаття аналізує стан проблеми розробки та впровадження інформаційної системи управліннявзаємовідносинами з клієнтами. Розглянуто особливості поняття «система управління взаємовідносинами з клієнтами». Авторами виконано аналіз розробленої системи та впровадження їїв сфері підвищення кваліфікації фахівців ІТ галузі. Показані та проаналізовані можливості інтенсифікації розвитку інформаційного процесу в сфері підвищення кваліфікації фахівців ІТ галузі. Розроблено базу даних для вирішення проблеми програмного забезпечення в сфері підвищення кваліфікації фахівців ІТ галузі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectinformation systemsuk_UA
dc.subjectcustomer relationship management systemuk_UA
dc.subjectsoftwareuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectсистема управління взаємовідносинами з клієнтамиuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.titleDevelopment and implementation of customer relationship information management system = Розробка та впровадження інформаційної системи управління взаємовідносинами з клієнтамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc004.59-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2554-Текст статті-3677-1-2-20220809.pdfстаття259.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.