Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем'янова, О.М.-
dc.contributor.authorГасенко, Л.В.-
dc.date.accessioned2022-06-16T13:25:51Z-
dc.date.available2022-06-16T13:25:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10617-
dc.descriptionДем'янова О.М. Аналіз доцільності зменшення кількості смуг руху на вулицях і дорогах населених пунктів / О.М. Дем'янова, Л.В. Гасенко // Тези 74-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка». (Полтава, 25 квіт. – 21 трав. 2022 р.) – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – Т. 1. – С. 71-73.uk_UA
dc.description.abstractСвітовий досвід доводить, що навіть інвестуючи значні кошти у розвиток вулично-дорожньої мережі, неможливо вирішити проблему переміщень у великих містах забезпечивши лише комфортне пересування автомобілів [1]. Сучасні містобудівні тенденції свідчать про необхідність перерозподілу вулично-дорожнього простору. Базовими варіантами такого перерозподілу є [2]: 1) звуження смуг для приватного транспорту (що дозволяють оновлені нормативні документи України); 2) зменшення кількості смуг для приватного транспорту (що не завжди приводить до зменшення пропускної здатності проїжджої частини).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectперерозподіл вулично-дорожнього просторуuk_UA
dc.subjectкількість смуг руху на вулицяхuk_UA
dc.subjectпропускна здатність проектованої магістраліuk_UA
dc.titleАналіз доцільності зменшення кількості смуг руху на вулицях і дорогах населених пунктівuk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc625.7-
Розташовується у зібраннях:Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vol1 (1)(24).pdfМатеріали конференції1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.