Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10516
Назва: Тенденції та розвиток маркетингових технологій просування продукції в мережі інтернет
Автори: Міняйленко, І.В.
Добрянська, В.В.
Васюта, В.Б.
Тематичні ключові слова: маркетингові технології
просування продукції
інтернет
Дата публікації: 2022
Видавництво: Інтерсервіс, Київ
Анотація: Просування товарів чи послуг є невід’ємною частиною маркетингу. Основним фактором еволюції просування за допомогою розвитку інформаційних і телекомунікаційних технологій є створення єдиної по всьому світу мережі Інтернет.
Бібліографічний опис: Міняйленко І.В. Тенденції та розвиток маркетингових технологій просування продукції в мережі Інтернет / І.В. Міняйленко, В.Б. Васюта, В.В. Добрянська // 30 років незалежності: здобутки та перспективи розвитку маркетингу в Україні : кол. моногр. – К. : Інтерсервіс, 2022. – С. 278-290.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10516
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_ГО_МОНОГРАФІЯ_30_03_22_278-290.pdfстаття1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.