Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайтан, О.М.-
dc.date.accessioned2022-05-24T08:20:20Z-
dc.date.available2022-05-24T08:20:20Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10475-
dc.descriptionГайтан О.М. Порівняльний аналіз можливостей використання інструментарію вебінарорієнтованих платформ Zoom, Google Meet та Microsoft Teams в онлайн-навчанні О.М. Гайтан // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2022. – Т. 87, № 1. – С. 33–67. – DOI: 10.33407/itlt.v87i1.4441uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджується проблема використання вебінарорієнтованих платформ Zoom, Google Meet та Microsoft Teams у закладах загальної середньої та вищої освіти. Обґрунтовано актуальність та здійснено аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду впровадження вебінарорієнтованих платформ в освітній процес. Вибір платформ для дослідження обумовлений їх широким застосуванням у закладах освіти, а також їх домінуючим положенням у «Магічному квадранті» Gartner за даними за листопад 2020 року в категорії рішень для зустрічей. Визначені та проаналізовані мінімальні та рекомендовані системні вимоги до програмного та апаратного забезпечення роботи вказаних платформ, часові та кількісні обмеження у різних тарифних планах. Наведено результати всебічного розгляду та порівняльного аналізу цих платформ за критеріями функціональності, безпеки, інтеграції з іншими додатками. Охарактеризовані технічні та педагогічні можливості їх інструментарію при проведенні відеоконференцій, зокрема демонстрації екрана, цифрової дошки, групового чату, можливості запису заняття, віртуальних кімнат тощо. Розглянуті особливості їх використання в кожній системі у різних версіях та тарифних планах, визначені їх переваги та недоліки, на основі чого сформовані рекомендації щодо їх використання в практичній роботі викладача для забезпечення максимальної ефективності проведення навчальних занять. Розглянуто питання забезпечення зворотного зв’язку та ефективної взаємодії студентів з викладачем, підняте питання порушення дисципліни під час онлайн заняття та запропоновані шляхи розв’язання даної проблеми. Проведено дослідження, як використання вебінарорієнтованих платформ впливає на формування загальних та професійних компетентностей студентів на різних типах занять. Стаття призначена для викладачів, керівників та адміністраторів навчальних закладів при виборі платформи серед безкоштовних версій та корпоративних ліцензій для навчальних закладів. Ґрунтовне знання та використання викладачами інструментарію платформ, представлених у роботі, є запорукою успішного навчання. Це дає можливість зробити навчальний процес більш цікавим та ефективним, використовуючи різні сервіси цих програм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут цифровізації освіти НАПН України, м. Київuk_UA
dc.subjectvideoconferenceuk_UA
dc.subjectonline / distance learninguk_UA
dc.subjectGoogle Meeuk_UA
dc.subjectMicrosoft Teamsuk_UA
dc.subjectZoomuk_UA
dc.subjectscreen sharinguk_UA
dc.subjectwhiteboarduk_UA
dc.subjectchatuk_UA
dc.subjectbreakout roomuk_UA
dc.subjectвідеоконференціяuk_UA
dc.subjectонлайн / дистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectдемонстрація екранаuk_UA
dc.subjectцифрова дошкаuk_UA
dc.subjectчатuk_UA
dc.subjectвіртуальна кімнатаuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз можливостей використання інструментарію вебінарорієнтованих платформ Zoom, Google Meet та Microsoft Teams в онлайн-навчанні = Comparative analysis of possibilities of using the toolkit of webinar-based platforms Zoom, Google Meet and Microsoft Teams in online-learninguk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378:004-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4441- (1).pdfСтаття Гайтан1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.