Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10470
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовицька, І.В.-
dc.date.accessioned2022-05-19T11:25:23Z-
dc.date.available2022-05-19T11:25:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10470-
dc.descriptionNovytska I. Scientific and Theoretical Approach to the Management of Organic Products Promotion = Науково-теоретичний підхід до управління просуванням органічної продукції /І. Novytska // Економіка і регіон. – 2021. – № 3 (82). – С. 84–90. – DOI 10.26906/EiR.2021.3(82).2370uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the main approaches to the management of organic products promotion, namely functional and process approaches. Based on the analysis of approaches, we linked each approach to the corresponding element of the system of the management of organic products promotion. It has been substantiated that the management based on functional and procedural approach has corresponding advantages and more effective and modern. Functional and procedural approach will ensure continuous interaction of such management functions as forecasting, planning, organization, motivation and stimulation, monitoring and control, in the process of organic products promotion, as well as sales, taking into account the life cycle of a product and customer attitude. Management of organic products promotion will be different from what exactly the products of primary production, secondary processing or finished packaged organic products is important to consider delivery times and conditions of transportation, for example, when going outside market so we would also like to consider a logistical approach to management. After all, logistics is a unifying chain between a manufacturer and a consumer, building a special structure at an enterprise in logistics systems and logistics supply chains. It is concluded that the orientation of management of organic products promotion on functional and procedural approach is a priority in today’s dynamic market environmentuk_UA
dc.description.abstractРозглянуто основні підходи до управління просуванням органічної продукції, зокрема функціональний та процесний. Виходячи з аналізу, кожен підхід було прив’язано до відповідного елемента системи управління просуванням органічної продукції. Враховуючи специфіку управління просуванням органічної продукції, увагу зосереджено на функціональному та процесному підходах, на виявленні їх переваг і недоліків. Обґрунтовано, що управління на основі функціонального й процесного підходів має відповідні переваги та є більш результативним і сучасним. Функціональний та процесний підходи забезпечать безперервну взаємодію управлінських функцій, таких як прогнозування, планування, організація, мотивація й стимулювання, моніторинг і контроль, у процесі просування органічної продукції, а також збуту з урахуванням життєвого циклу товару та взаємозв'язків із клієнтами. Управління просуванням органічної продукції буде різнитися залежно від того, яка саме продукція первинного виробництва, вторинної переробки чи готова упакована органічна продукція. Важливо враховувати терміни доставки та умови транспортування, наприклад при виході на зовнішній ринок. Тому ми хотіли б також урахувати логістичний підхід до управління. Адже логістика виступає об’єднувальною ланкою між виробником та споживачем, що вибудовує особливу структуру на підприємстві у логістичних системах і логістичних ланцюгах поставок. Зроблено висновки про те, що орієнтація управління просуванням органічної продукції на функціональний та процесний підходи є пріоритетною в сучасних умовах динамічного ринкового середовища.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectfunctional approachuk_UA
dc.subjectprocedural approachuk_UA
dc.subjectorganizational approachuk_UA
dc.subjectmarketing approachuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectorganic productsuk_UA
dc.subjectфункціональний підхідuk_UA
dc.subjectпроцесний підхід,uk_UA
dc.subjectорганізаційний підхідuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.subjectорганічна продукціяuk_UA
dc.titleScientific and Theoretical Approach to the Management of Organic Products Promotion = Науково-теоретичний підхід до управління просуванням органічної продукціїuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338:339.138-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2021. № 3 (82)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_82_2021(10).pdfНаукова стаття1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.