Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, В.М.-
dc.contributor.authorХадарцев, О.В.-
dc.contributor.authorГригор'єва, О.В.-
dc.date.accessioned2022-04-27T07:11:40Z-
dc.date.available2022-04-27T07:11:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10426-
dc.descriptionBondarenko V. The Effectiveness of Product and Brand Promotion: the Role of Marketing Communications / V. Bondarenko, O. Khadartsev, O. Hryhorieva // Економіка і регіон. – 2021. – № 1 (80). – С. 75-81. – DOI 10.26906/EiR.2021.1(80).2240uk_UA
dc.description.abstractIn the article features and role of marketing communications, particularly in the aspect of influence and interaction between categories “brand”, clients-consumers of brand’s products are considered. The specifics of companies’ activities in the field of communications are studied. There are considered tasks and elements of formation of marketing communications policy in this paper. The characteristic of the basic means of a complex of advancement, as a program of enterprises’ marketing communication are given. It is substantiated that the client’s avatar is the basis for the formation of marketing communications. There are made appropriate conclusions, regarding the further improvement of marketing communications at the enterpriseuk_UA
dc.description.abstractРозглянуто особливості й роль маркетингових комунікацій, зокрема в аспекті впливу та взаємодії між категоріями «бренд» та «клієнт-споживач продуктів бренду». Досліджено специфіку діяльності компаній у сфері комунікацій, визначено ключові чинники, що забезпечують спроможність віднайти ефективні засоби й інструменти маркетингових комунікацій. Розглянуто завдання та елементи формування маркетингової політики комунікацій. Дано характеристику основних засобів комплексу просування як програми маркетингової комунікації підприємства. Розглянуто складові рекламних ефектів як точок комунікативної взаємодії між споживачем і товаром. Виокремлено значущість бренду як комплексної інтеграції ціннісних пропозицій виробника і споживчих очікувань клієнта. На підставі аналізу сучасних особливостей ринку обґрунтовано, що аватар клієнта є основою формування маркетингових комунікацій як відображення цільового сегмента. Досліджено розподіл прихильності до певних брендів у розрізі відповідних аватарів клієнтів. Охарактеризовано вплив соціальних медіа на формування ефективності комунікаційних каналів, зокрема для сектора товарів повсякденного вжитку. За результатами проведених досліджень, зроблено відповідні висновки щодо подальшого вдосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві з метою зростання іміджу компанії та її конкурентоспроможності, консолідації іміджу бренду або організації.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectcustomer avataruk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectcommunication channelsuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectаватар клієнтаuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectканали комунікаційuk_UA
dc.titleThe Effectiveness of Product and Brand Promotion: the Role of Marketing Communications = Ефективність просування товарів та брендів: роль маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc659.4.012:338.49-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2021. №1 (80)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_80_2021(2).pdfНаукова стаття855.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.