Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10426
Назва: | The Effectiveness of Product and Brand Promotion: the Role of Marketing Communications = Ефективність просування товарів та брендів: роль маркетингових комунікацій |
Автори: | Бондаренко, В.М. Хадарцев, О.В. Григор'єва, О.В. |
Тематичні ключові слова: | marketing communications brand customer avatar promotion communication channels маркетингові комунікації бренд аватар клієнта просування канали комунікацій |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" |
Анотація: | In the article features and role of marketing communications,
particularly in the aspect of influence and interaction between categories “brand”, clients-consumers of
brand’s products are considered. The specifics of companies’ activities in the field of communications are
studied. There are considered tasks and elements of formation of marketing communications policy in this
paper. The characteristic of the basic means of a complex of advancement, as a program of enterprises’
marketing communication are given. It is substantiated that the client’s avatar is the basis for the formation
of marketing communications. There are made appropriate conclusions, regarding the further improvement
of marketing communications at the enterprise Розглянуто особливості й роль маркетингових комунікацій, зокрема в аспекті впливу та взаємодії між категоріями «бренд» та «клієнт-споживач продуктів бренду». Досліджено специфіку діяльності компаній у сфері комунікацій, визначено ключові чинники, що забезпечують спроможність віднайти ефективні засоби й інструменти маркетингових комунікацій. Розглянуто завдання та елементи формування маркетингової політики комунікацій. Дано характеристику основних засобів комплексу просування як програми маркетингової комунікації підприємства. Розглянуто складові рекламних ефектів як точок комунікативної взаємодії між споживачем і товаром. Виокремлено значущість бренду як комплексної інтеграції ціннісних пропозицій виробника і споживчих очікувань клієнта. На підставі аналізу сучасних особливостей ринку обґрунтовано, що аватар клієнта є основою формування маркетингових комунікацій як відображення цільового сегмента. Досліджено розподіл прихильності до певних брендів у розрізі відповідних аватарів клієнтів. Охарактеризовано вплив соціальних медіа на формування ефективності комунікаційних каналів, зокрема для сектора товарів повсякденного вжитку. За результатами проведених досліджень, зроблено відповідні висновки щодо подальшого вдосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві з метою зростання іміджу компанії та її конкурентоспроможності, консолідації іміджу бренду або організації. |
Бібліографічний опис: | Bondarenko V. The Effectiveness of Product and Brand Promotion: the Role of Marketing Communications / V. Bondarenko, O. Khadartsev, O. Hryhorieva // Економіка і регіон. – 2021. – № 1 (80). – С. 75-81. – DOI 10.26906/EiR.2021.1(80).2240 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10426 |
Розташовується у зібраннях: | Економіка і регіон. 2021. №1 (80) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1_80_2021(2).pdf | Наукова стаття | 855.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.