Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10352
Назва: Значення та особливості формування асортиментної політики підприємства в сучасному товарознавстві
Автори: Васюта, В.Б.
Добрицька, В.А.
Тематичні ключові слова: товарознавство
складові асортиментної політики
асортиментна політика
асортимент продукції
Дата публікації: січ-2022
Видавництво: CPN Publishing Group
Анотація: Дослідження присвячено питанню формування асортиментної політики підприємства. Розглянуто складові асортиментної політики на будь-якому підприємстві, умови оптимальної асортиментної політики. Автори наголошують, що ефективна асортиментна політика є ключовим елементом успіху підприємства у конкурентному середовищі
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Значення та особливості формування асортиментної політики підприємства в сучасному товарознавстві / В.Б. Васюта, В.О. Добрицька // Science, innovations and education: problems and prospects : Proceedings of the 6th International scientific and practical conference. – Tokyo : CPN Publishing Group, 2022. – P. 600-603. – URL: https://sci-conf.com.ua/vi-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-science-innovations-and-education-problems-and-prospects-13-15-yanvarya-2022-goda-tokio-yaponiya-arhiv/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10352
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васюта, Добрицька, статья-конвертирован.pdf176.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.