Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10350
Назва: | Competitive advantages of small business = Конкурентні переваги малого бізнесу |
Автори: | Васюта, В.Б. Мельник, А. Саєнко, В. Маршалок, М. Яценко, В. |
Тематичні ключові слова: | competitive advantages low and middle-income countries small business конкурентні переваги малий бізнес країни з низьким і середнім рівнем доходу |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Ad Alta. Journal of interdisc iplinary research |
Анотація: | The article is devoted to studying the competitive advantages of small businesses in low- and middle-income countries. The study's main purpose is to identify critical factors that allow small businesses to occupy a significant market share and work alongside large companies. The relevance of the research is formed by
several specific small business problems in low- and middle-income countries, which are absent in high-income countries. The study analyzed a significant amount of scientific and statistical literature, which identified key problems facing small businesses. At the same time, a table of competitive advantages of small businesses has been developed, which in general can be classified by price and non-price factors Стаття присвячена вивченню конкурентних переваг малого бізнесу в країнах з низьким і середнім рівнем доходу. Основна мета дослідження полягає в тому, щоб визначити критичні фактори, які дозволяють малому бізнесу зайняти значний ринок ділитися та працювати разом із великими компаніями. Актуальність дослідження формується за кілька специфічних проблем малого бізнесу в країнах з низьким і середнім рівнем доходу, які відсутні в країнах з високим рівнем доходу. У дослідженні проаналізовано значну кількість наукової та статистичної літератури, в якій визначено ключові проблеми, що стоять перед малими підприємства. У той же час наведена таблиця конкурентних переваг малого бізнесу розроблено, яке загалом можна класифікувати за ціновими та неціновими факторами. |
Бібліографічний опис: | Competitive advantages of small business / Mykhailo Marshalok, Alona Melnyk, Viktoriia Vasiuta, Volodymyr Yatsenko, Volodymyr Saienko // Ad Alta. Journal of interdisc iplinary research. – 2021. –Vol. 11, Iss. 2; S. I. ХХІІ. – P. 60-65. – URL: https://doi.org/10.33543/11022 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10350 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
cтатья.pdf | 301.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.