Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10307
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайцева, Ю.В.-
dc.date.accessioned2022-02-17T08:53:06Z-
dc.date.available2022-02-17T08:53:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10307-
dc.descriptionЗайцева Ю.В. Вибір та обґрунтування сучасних методів вивчення поведінки споживачів (на матеріалах Акціонерного товариства «Полікомбанк») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 248 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі наведено детальну характеристику сучасних методів вивчення поведінки споживачів, розглянуто основні критерії та показники щодо впровадження заходів з вивчення поведінки споживачів у діяльності АТ «Полікомбанк», надано оцінку ефективності використання даних інструментів при просуванні послуг. Одержані результати дослідження можуть бути використані у практичній діяльності досліджуваного банку в якості універсальних, а також в розробці його програм для формування співпраці банку зі споживачем з метою отримання прибутку в довгостроковій перспективі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectбанкuk_UA
dc.subjectбанківські послугиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.titleВибір та обґрунтування сучасних методів вивчення поведінки споживачів (на матеріалах Акціонерного товариства «Полікомбанк»)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
401ЕР Зайцева (2021).pdfстудентські роботи2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.