Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецький, О.О.-
dc.date.accessioned2022-02-17T08:37:39Z-
dc.date.available2022-02-17T08:37:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10303-
dc.descriptionБілецький О.О. Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 143 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглянуто сутність маркетингових комунікацій, визначено форми та інструменти управління комунікаціями підприємства; проаналізовано економічну та маркетингову діяльність; виявлено проблеми, що мають місце на підприємстві, розглянуто показники оцінки ефективності комунікаційної політики підприємства, визначено проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку, на основі проведеної оцінки та аналізу діяльності ПрАТ «Домінік» запропоновані напрями удосконалення комунікаційної політики підприємства через посилення репутаційної складової та інтернет-реклами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectінтернет-рекламаuk_UA
dc.titleФормування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік»)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
401ЕР Білецький (2021).pdfстудентські роботи1.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.