Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10289
Назва: The Theoretical Basis of the System of Staff Motivation at the Enterprises of Social and Cultural Service and Tourism = Теоретична база системи мотивації персоналу на підприємствах соціально-культурного сервісу та туризму
Автори: Білоусова, А.Ю.
Бородавка, В.В.
Нуркевич, К.В.
Тематичні ключові слова: staff motivation
enterprises of socio-cultural service and tourism
the motivation system
the motivation theory
мотивація персоналу
підприємства соціально культурного сервісу та туризму
система мотивації
теорії мотивації
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: The purpose of the article is an in-depth analysis of the scientific literature and systematization of the concept of "motivation", clarifying the nature and significance of staff motivation in enterprises of socio-cultural services and tourism. On the basis of the conducted research the own interpretation of the concept "motivation" is given. The key benefits provided by staff motivation to enterprises are presented. Theories of motivation, which can serve as a basis for building an effective system of motivation in the enterprises of socio-cultural service and tourism, are studied, their schematic grouping is given. According to the results of the analysis of the most common theories of motivation, a symbiosis of their provisions is highlighted, which forms the theoretical basis of the system of staff motivation at the enterprises of socio-cultural service and tourism.
Поглиблено проаналізовано наукову літературу й систематизовано поняття «мотивація», з’ясовано сутність і значення мотивації персоналу на підприємствах соціально-культурного сервісу та туризму. Визначено, що поняття «мотивація» науковці розглядають з різних точкок зору, концентруючись на окремих його аспектах. На основі проведеного дослідження надано власну інтерпретацію поняття «мотиваця»: інструмент заохочення персоналу до високоефективної праці через створення сприятливого середовища, яке забезпечує задоволення їх потреб. Наведено ключові переваги, які надає мотивація персоналу підприємствам: підвищена прихильність персоналу може привести до зростання потенціалу підприємства, постійний розвиток співробітників, підвищення ефективності співробітників. Зазначено завдання, виконання яких забезпечує мотивація персоналу. Розглянуто модель впровадження системи мотивації за рахунок впливу на потреби персоналу. Досліджено теорії мотивації, котрі можуть виступати базою для побудови ефективної системи мотивації на підприємствах соціально-культурного сервісу та туризму, наведено їх схематичне групування.
Бібліографічний опис: Bilousova A.Yu. The Theoretical Basis of the System of Staff Motivation at the Enterprises of Social and Cultural Service and Tourism / A.Yu. Bilousova, V.V. Borodavka, K.V. Nurkevych // Економіка і регіон. – 2021. – № 2 (81). – С. 64-72. – DOI 10.26906/EiR.2021.2(81).2290
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10289
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Економіка і регіон. 2021. № 2 (81)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_81_2021_Білоусова.pdfстаття241.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.