Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10116
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сайко, Н.О. | - |
dc.contributor.author | Бацман, О.С. | - |
dc.contributor.author | Вишар, Є.В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T07:55:49Z | - |
dc.date.available | 2021-12-15T07:55:49Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10116 | - |
dc.description | Сайко Н.О. Ціннісно-нормативна готовність майбутніх соціальних педагогів до організації соціальної реабілітації особистості в умовах закладів освіти / Н.О. Сайко, О.С. Бацман, Є.В. Вишар // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. – Сєвєродонецьк : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. – Вип. 2 (101), Ч. 2. – С. 151-163. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проаналізовано науково-теоретичні погляди на проблему формування ціннісно-нормативної готовності майбутніх соціальних педагогів до організації соціальної реабілітації особистості в умовах закладів освіти, обґрунтовано актуальність її вирішення. Представлено результати констатувального експерименту, які свідчать про переважно низький рівень сформованості такої готовності, що говорить про песимістичне, в основному, сприйняття студентами світу; невпевненість, низьку або занижену самооцінку; занижений або низький показник щастя. Розкрито основні компоненти ціннісно-нормативної готовності, а саме орієнтація на позитив у житті, оскільки оптимісти більш схильні використовувати активні, дієві способи вирішення професійних і життєвих проблем; формування філософії лідерства, так як фахівець, який займається соціальною реабілітацію,має уміти впливати на іншу особистість, вести за собою, переконувати; формування почуття свободи на основі моралі, релігії,традицій; задоволеності життямяк життєвої норми; бережливо-ціннісного ставлення до власного здоров’я, що передбачає ознайомлення з різноманітними методиками щодо удосконалення, покращення власного здоров’я та з профілактичними методами різного рівня. Зазначено необхідність формування керованого оптимізму, тобто контрольована зміна стилю мислення з негатива на позитив. Здійснено опис процедури організації формувального експерименту, яка включала поетапне формування основних компонентів ціннісно-нормативної готовності під час вивчення базових дисциплін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецьк | uk_UA |
dc.subject | ціннісно-нормативна готовність | uk_UA |
dc.subject | оптимізм | uk_UA |
dc.subject | позитив | uk_UA |
dc.subject | відчуття задоволеності | uk_UA |
dc.subject | щастя | uk_UA |
dc.subject | лідерська філософія | uk_UA |
dc.title | Ціннісно-нормативна готовність майбутніх соціальних педагогів до організації соціальної реабілітації особистості в умовах закладів освіти | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.147 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Сайко.docx | Стаття | 49.29 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.