Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСайко, Н.О.-
dc.contributor.authorБацман, О.С.-
dc.contributor.authorВишар, Є.В.-
dc.date.accessioned2021-12-15T07:55:49Z-
dc.date.available2021-12-15T07:55:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10116-
dc.descriptionСайко Н.О. Ціннісно-нормативна готовність майбутніх соціальних педагогів до організації соціальної реабілітації особистості в умовах закладів освіти / Н.О. Сайко, О.С. Бацман, Є.В. Вишар // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. – Сєвєродонецьк : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. – Вип. 2 (101), Ч. 2. – С. 151-163.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано науково-теоретичні погляди на проблему формування ціннісно-нормативної готовності майбутніх соціальних педагогів до організації соціальної реабілітації особистості в умовах закладів освіти, обґрунтовано актуальність її вирішення. Представлено результати констатувального експерименту, які свідчать про переважно низький рівень сформованості такої готовності, що говорить про песимістичне, в основному, сприйняття студентами світу; невпевненість, низьку або занижену самооцінку; занижений або низький показник щастя. Розкрито основні компоненти ціннісно-нормативної готовності, а саме орієнтація на позитив у житті, оскільки оптимісти більш схильні використовувати активні, дієві способи вирішення професійних і життєвих проблем; формування філософії лідерства, так як фахівець, який займається соціальною реабілітацію,має уміти впливати на іншу особистість, вести за собою, переконувати; формування почуття свободи на основі моралі, релігії,традицій; задоволеності життямяк життєвої норми; бережливо-ціннісного ставлення до власного здоров’я, що передбачає ознайомлення з різноманітними методиками щодо удосконалення, покращення власного здоров’я та з профілактичними методами різного рівня. Зазначено необхідність формування керованого оптимізму, тобто контрольована зміна стилю мислення з негатива на позитив. Здійснено опис процедури організації формувального експерименту, яка включала поетапне формування основних компонентів ціннісно-нормативної готовності під час вивчення базових дисциплін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецькuk_UA
dc.subjectціннісно-нормативна готовністьuk_UA
dc.subjectоптимізмuk_UA
dc.subjectпозитивuk_UA
dc.subjectвідчуття задоволеностіuk_UA
dc.subjectщастяuk_UA
dc.subjectлідерська філософіяuk_UA
dc.titleЦіннісно-нормативна готовність майбутніх соціальних педагогів до організації соціальної реабілітації особистості в умовах закладів освітиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.147-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Сайко.docxСтаття49.29 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.