Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13687
Назва: Особливості застосування чат-ботів на основі штучного інтелекту у фінансовій сфері
Автори: Худолій, Ю.С.
Косолапенко, В.С.
Тематичні ключові слова: чат-бот
штучний інтелект
фінансова сфера
технології
клієнтський досвід
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У статті розглянуто чат-боти на базі штучного інтелекту, перспективи їх використання для надання інформаційних, транзакційних та консультаційних послуг, а також їх вплив на якість та швидкість надання фінансових послуг. Досліджено різні типи та функціонал чат-ботів, що використовуються у фінансовому секторі, а саме інформаційні, трансакційні консультативні, лідогенератори та зворотнього зв’язку. Розглянуто безплатні чат-боти на базі штучного інтелекту та їх основні переваги й недоліки. Визначено, що за умови подальшого навчання чат-боті на даних які згенеровані ними ж може виникнути «колапс моделі». Обґрунтовано основні небезпеки застосування чат-ботів на базі штучного інтелекту. На основі проведеного дослідження, було виокремлено тенденції розвитку чат-ботів у сфері фінансових послуг: покращення клієнтського досвіду, автоматизація, зменшення витрат компанії та збільшення доходів.
Бібліографічний опис: Худолій Ю.С. Особливості застосування чат-ботів на основі штучного інтелекту у фінансовій сфері / Ю.С. Худолій, В.С. Косолапенко // Економіка і регіон. – 2023. – № 3 (90). – С. 97–103. – DOI: 10.26906/EiR.2023.3(90).3036
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13687
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування
Економіка і регіон. 2023. № 3 (90)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕіР_3_90_2023_97-103.pdfСтаття359.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.