Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13682
Назва: Інформаційно-комунікаційні технології в процесах логістичного обслуговування: сутність, особливості та розвиток в умовах розвитку цифрових технологій
Автори: Глєбова, А.О.
Васильченко, М.І.
Іванов, Ю.В.
Тематичні ключові слова: логістика
логістичні процеси
цифрові рішення
інформаційно-комунікаційні технології
комунікація
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У статті досліджуються сучасні інформаційно-комунікаційні технології в умовах діджиталізації економіки України, які нині відіграють ключову роль. При цьому важливого значення набувають цифрові рішення, які дозволяють максимально враховувати вимоги зовнішнього середовища (глобалізацію, діджиталізацію, цифровізацію, інтернаціоналізацію). Пандемія COVID-19 стала випробовуванням для логістичних підприємств і каталізатором впровадження цифрових рішень не тільки для вирішення поточних проблем, але і адаптації до нових реалій. Визначено, що на даному етапі підприємства, які займаються розвитком своїх інформаційних систем та впровадженням сучасних цифрових рішень отримують низку конкурентних переваг. Наведено приклад «Нової пошти» – провідного логістичного підприємства, яке активно розвиває логістичні процеси та впроваджує цифрові рішення, щоб утримувати лідируючі позиції на ринку. Встановлено, які переваги отримає логістичне підприємство від удосконалення інформаційно-комунікаційних технологій, а саме: зменшення ризику помилок, підвищення якості надання персоналізованих послуг та рівня задоволеності клієнтів, покращення доставки на останній милі, забезпечення безпеки та гарантоване зниження шахрайства. Досліджено, що процеси діджиталізації, які реалізуються через інформаційно-комунікаційні технології, забезпечують конкурентні переваги, навіть якщо вони є дорого вартісними, і сприяють інтенсивній обробці даних, мінімізації втрат часу, підвищенню продуктивності праці, зменшенню помилок та ризиків втрат. Встановлено, що нині є низка факторів, які можуть суттєво стримувати розвиток логістичних підприємств: недосконале законодавство, недостатність інвестицій, низька якість інфраструктури, недостатня кількість терміналів, логістичних центрів, недостатня кількість та якість транспортних засобів і таке інше.
Бібліографічний опис: Глєбова А.О. Інформаційно-комунікаційні технології в процесах логістичного обслуговування: сутність, особливості та розвиток в умовах розвитку цифрових технологій / А.О. Глєбова, М.І. Васильченко, Ю.В. Іванов // Економіка і регіон. – 2023. – № 3 (90). – С. 45–52. – DOI: 10.26906/EiR.2023.3(90).3027
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13682
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Економіка і регіон. 2023. № 3 (90)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕіР_3_90_2023_45-52.pdfСтаття444.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.