Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг : [15] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 15 з 15
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2022Удосконалення конкурентної стратегії підприємства з використанням інструментів маркетингу (на матеріалах Малого підприємства «Протон»)Саркісян, А.С.
2022Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Савинці»)Довгаль, А.Р.
2022Сегментування та позиціювання у соціальному маркетингу підприємства (на матеріалах КАТП 1628 ПМР)Юременко, А.Ю.
2022Стратегія формування іміджу підприємства (на матеріалах «Nintendo Co., Ltd»)Шкурка, В.А.
2022Ефективність рекламної діяльності підприємства та методи її оцінювання (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «ДІАГОНАЛЬ»»)Аксьонова, А.М.
2022Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах посилення конкуренції (на матеріалах КП «Полтава-сервіс» ПМР)Васюта, В.Б.
2022Брендингова політика підприємства (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)Бойко, Ю.О.
2022Організація маркетингу підприємства з використанням CRM-технологій» (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)»Іваненко, І.О.
2021Сегментація та вибір цільового ринку в процесі розробки маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік»)Писаренко, К.М.
2021Нейромаркетинг в діяльності компанії (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»)Погоріла, М.С.
2021Товарна інноваційна політика підприємства і напрями її вдосконалення (на матеріалах АТ «Полтавський завод медичного скла»)Огієнко, В.О.
2021Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»)Верпета, Я.В.
2021Ефективність рекламної діяльності підприємства та методи її оцінювання (на матеріалах ТОВ «Фірма «ЗАРЯ»)Різник, А.В.
2021Планування маркетингової діяльності компанії та оцінка її ефективності на матеріалах ТОВ «Автоцентр-Кременчук-2012»Плахотник, Я.Д.
2021Управління маркетинговими технологіями просування продукції в Інтернет-середовищі (на матеріалах ТОВ «Імпорт-Офіс Україна»)Клименко, К.В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 15 з 15