Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12116
Назва: Формування комунікаційної культури підприємства в умовах діджиталізації та глобальних викликів
Автори: Глєбова, А.О.
Шишкань, П.П.
Тематичні ключові слова: діджиталізація
комунікаційні технології
цифрова економіка
цифрові технології
електронні комунікації
Дата публікації: 3-лис-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Глєбова А.О. Формування комунікаційної культури підприємства в умовах діджиталізації та глобальних викликів / А.О. Глєбова, П.П. Шишкань // Сучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції : матеріали IX Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 03 листоп. 2022. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – С. 104–105.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12116
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik 3 листоп 2022-105-106.pdfтези164.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.