Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2017Теоретичні та практичні аспекти взаємодії національних економік в умовах глобалізаціїМокляк, М.В.
бер-2017Трейд-маркетинг як основний інструмент стимулювання збуту аграрної продукції на міжнародних ринкахМокляк, М.В.
14-кві-2017Особливості та перспективи європейської інтеграції УкраїниМокляк, М.В.
2017Формування іміджу банківської установиМокляк, М.В.; Колибельник, Ю.В.; Стороженко, Ю.М.
2017Ways of improving marketing policy of an industrial enterprise = Шляхи вдосконалення маркетингової політики промислового підприємстваМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.; Свистун, Л.А.; Сергієнко, А.П.
кві-2017Особливості створення реклами у туристичному бізнесіМокляк, М.В.
2017Адаптація міжнародної реклами до умов зовнішнього ринкуМокляк, М.В.; Попова, І..О.
2017Маркетинг-мікс підприємства швейної промисловостіМокляк, М.В.; Радченко, А.Ю.
3-жов-2017Inbound маркетинг як засіб інноваційного маркетингу сучасних підприємствМокляк, М.В.
лис-2017Бар’єри на шляху розвитку логістики в умовах глобалізаціїМокляк, М.В.; Зазубік, Ю.І.