Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 81-90 зі 150.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2022Безпека товарів народного споживання як головна проблема сучасного товарознавстваВасюта, В.Б.; Зельов, Р.Я.; Омельяненко, К.С.
2021Особливості діяльності середнього та малого бізнесу в умовах пандемії Сovid-19Васюта, В.Б.; Житник, О.М.
2021Роль маркетингових комунікацій в поведінці споживачаВасюта, В.Б.; Писаренко, К.М.; Бондаренко, В.М.
січ-2022Значення та особливості формування асортиментної політики підприємства в сучасному товарознавствіВасюта, В.Б.; Добрицька, В.А.
січ-2022Тенденції розвитку товарознавства в сучасних умовахВасюта, В.Б.; Семешко, Б.А.
14-чер-2021Тінізація економічних процесів в УкраїніВасюта, В.Б.; Клименко, К.В.
2022Дослідження медіа-ринку України з метою прийняття рішень щодо маркетингових комунікаційВасюта, В.Б.; Добрянська, В.В.; Даніленко, А.В.
гру-2021Маркетингові дослідження на зовнішніх ринках: інформаційне забезпеченняВасюта, В.Б.; Кузняк, Б.Я.; Добрянська, В.В.
2022Тенденції та розвиток маркетингових технологій просування продукції в мережі інтернетМіняйленко, І.В.; Добрянська, В.В.; Васюта, В.Б.
2022Основні напрямки розвитку сучасного товарознавстваВасюта, В.Б.; Лашко, І.М.; Пузак, В.В.