Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерниш, І.В.-
dc.contributor.authorМаховка, В.М.-
dc.date.accessioned2021-07-09T06:58:32Z-
dc.date.available2021-07-09T06:58:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9474-
dc.descriptionChernysh I.V. An Animation as a Factor in the Formation of Competitive Advantages of Organized Tourism Services / I.V. Chernysh, V.M. Makhovka // Економіка і регіон. – 2021. – Вип. 3 (78). – С. 20-27. – DOI 10.26906/EiR.2020.3(78).1991.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the article is to study the features of animation as a factor in the formation of the competitive advantages of organized tourism services. The authors determined that animation is used in many areas of tourism and organized leisure, including in the form of animation programs, theatrical performances, animation in theme parks, sports and hotel animation. The article explores the main approaches to defining the essence of the concept of "animation".uk_UA
dc.description.abstractМета статті полягає у дослідженні особливостей анімації як фактора формування конкурентних переваг послуг організованого туризму. Визначено, що анімація використовується у багатьох сферах туризму та дозвілля, зокрема у формі анімаційних програм, театралізованих вистав, анімації в тематичних парках, спортивної та готельної анімації. Досліджено основні підходи до визначення сутності поняття «анімація».uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectanimationuk_UA
dc.subjectanimation programuk_UA
dc.subjecthotel animationuk_UA
dc.subjectleisureuk_UA
dc.subjectrestuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectанімаціяuk_UA
dc.subjectанімаційна програмаuk_UA
dc.subjectготельна анімаціяuk_UA
dc.subjectдозвілляuk_UA
dc.subjectвідпочинокuk_UA
dc.titleAn Animation as a Factor in the Formation of Competitive Advantages of Organized Tourism Services = Анімація як фактор формування конкурентних переваг послуг організованого туризмуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338.48-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Економіка і регіон. 2020. № 3 (78)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕіР_3_78_Черниш_Маховка.pdfСтаття413.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.