Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, Н.М.-
dc.date.accessioned2021-06-10T08:47:13Z-
dc.date.available2021-06-10T08:47:13Z-
dc.date.issued2021-05-31-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9394-
dc.descriptionАтаманчук Н.М. Психологічні особливості самооцінки студентів на початкових етапах навчання у ЗВО: ресурс арт-практик / Н.М. Атаманчук // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи : зб. матеріалів XXXII Міжнарод. наук. практ. інтернет-конф., 31 трав. 2021 р. – Переяслав, 2021. – Вип. 32. – С. 96-100.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему особливостей самооцінки у студентів-першокурсників та використання арт-практик як засобу підвищення самооцінки особистості. Представлено опис арт-практик дієвих у роботі з студентами-першокурсниками, які мають неадекватну самооцінку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковородиuk_UA
dc.subjectстудент-першокурсникuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectарт-практикиuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості самооцінки студентів на початкових етапах навчання у ЗВО: ресурс арт-практикuk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманчук_стаття_н_в_1.docxМатеріали конференції23.9 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.