Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9394
Назва: Психологічні особливості самооцінки студентів на початкових етапах навчання у ЗВО: ресурс арт-практик
Автори: Атаманчук, Н.М.
Тематичні ключові слова: студент-першокурсник
самооцінка
арт-практики
заклад вищої освіти
освітній процес
Дата публікації: 31-тра-2021
Видавництво: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Анотація: У статті розкрито проблему особливостей самооцінки у студентів-першокурсників та використання арт-практик як засобу підвищення самооцінки особистості. Представлено опис арт-практик дієвих у роботі з студентами-першокурсниками, які мають неадекватну самооцінку.
Бібліографічний опис: Атаманчук Н.М. Психологічні особливості самооцінки студентів на початкових етапах навчання у ЗВО: ресурс арт-практик / Н.М. Атаманчук // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи : зб. матеріалів XXXII Міжнарод. наук. практ. інтернет-конф., 31 трав. 2021 р. – Переяслав, 2021. – Вип. 32. – С. 96-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9394
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманчук_стаття_н_в_1.docxМатеріали конференції23.9 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.