Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9378
Назва: Brand Promotion Peculiarities = Особливості просування бренду
Автори: Іваницька, С.Б.
Агейчева, А.О.
Тематичні ключові слова: brand
branding
promotion
advertising
target audience
corporate identity
content
infographics
бренд
брендинг
просування
реклама
цільова аудиторія
фірмова ідентичність
контент
інфографіка
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: The brand promotion peculiarities are studied. It has been determined that the process of brand promotion includes: marketing a brand name and logo, making souvenirs, placing on various media, releasing videos, layouts for advertising, announcements on the Internet and much more. Used methods to promote brands are considered, such as: advertising, personal selling, packaging, 360° campaign, brand promotion on the Internet. The ways to promote a brand have been proven to be: website building, search engine optimization, social media, live streaming, storytelling, creating valuable content, blogging, email, LinkedIn Publishing Platform, prizes, infographics, car wraps, networking events, offline ads, promotions, loyalty programs, free trial product giveaways, strong branding. As a result of the study, it was found that brand promotion is the creation of consumer confidence in a product.
Просування бренду – це комплекс заходів, спрямованих на інформування, переконання, вплив, розкрутку та впізнаваність, а також на пошук цільової аудиторії й виведення на ринок бренду. Визначено, що процес просування бренду включає в себе: маркетинг фірмового найменування і логотипу, виготовлення сувенірної продукції, розміщення на різних носіях, випуск відеороликів, макети для реклами, анонси в Інтернеті та багато іншого. Розглянуто найпопулярніші методи, які використовуються для просування брендів, такі як: реклама, особистий продаж, упаковка, кампанія 360°, просування бренду в Інтернеті. Доведено, що способами просування бренду є: створення сайту, оптимізація систем пошуку, соціальні мережі, трансляція в прямому ефірі, розповідь історії, створення цінного контенту, ведення блога, електронна пошта, LinkedIn Publishing Platform, призи, інфографіка, автомобільні обгортки, мережеві заходи, офлайнреклама, промоакції, програми лояльності, безкоштовна роздача пробної версії продукту, сильний брендинг. У результаті дослідження визначено, що просування бренду – це створення довіри споживачів до продукту. Кампанії з просування бренду різноманітні. Одні націлені на збільшення популярності, другі сприяють позиціонуванню, треті допомагають захопити ринок. Можна використовувати всі канали і способи просування відразу, а можна застосовувати якийсь один. Усе залежить від цілей, які потрібно досягнути, переваг та бюджету. Брендинг вимагає багато зусиль, грошей і часу, але він може різко збільшити обсяг продажів продукту.
Бібліографічний опис: Ivanytska S.B. Brand Promotion Peculiarities / Ivanytska Svitlana, Aheicheva Anna // Економіка і регіон. – 2021. – № 1 (80). – С. 82-86. – DOI 10.26906/EiR.2021.1(80).2241
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9378
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу
Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdfстаття207.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.