Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9313
Назва: Crisis Marketing: Features of Application and Ways of Reformation = Маркетинг в умовах кризи: особливості застосування та шляхи реформування
Автори: Мокляк, М.В.
Шумейко, Ю.М
Сафонов, М.С.
Тематичні ключові слова: economic crisis
marketing in crisis
advertising
changes in consumer behavior
економічна криза
маркетинг під час кризи
реклама
зміни в поведінці споживача
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: The article defines the problems and opportunities of developing marketing in crisis. The importance of reforming the marketing system before and during the crisis is determined. The peculiarities of the crisis of 2020, its impact on consumer behavior and the development of the economy and marketing in general are analyzed. New motives and features in consumer behavior are highlighted. The factors influencing the development of marketing and advertising are studied. The main directions of development of enterprises, their marketing departments and additional services that can be implemented even by a small company and that will create a circle of loyal customers are highlighted.
Розглянуто проблеми застосування маркетингу в компаніях в умовах рецесії економіки. Перелічено та проаналізовано причини, чому департаменти маркетингу й реклами одні з перших потерпають на початку кризи. Визначено важливість реформування маркетингової системи до та під час кризи. Проаналізовано особливості кризи 2020 року, її відмінності від інших масштабних криз, вплив на поведінку споживача й розвиток економіки і маркетингу в цілому. Виділено нові мотиви та особливості в поведінці споживача, на які має вплив не тільки розвиток технологій, а й події 2020 року. Проаналізовано основні причини занепаду маркетингу в Україні під час будь-яких кризових явищ та шляхи розвитку відділу маркетингу/
Бібліографічний опис: Mokliak M.V. Crisis Marketing: Features of Application and Ways of Reformation / M.V. Mokliak, Yu.M. Shumeiko, M.S. Safonov // Економіка і регіон. – 2020. – № 2 (77). – С. 77-85. – DOI 10.26906/EiR.2020.2(77).1951
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9313
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу
Економіка і регіон. 2020. № 2 (77)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мокляк_2020.pdfстаття599.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.