Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8988
Назва: | Використання STEАM – підходу у філологічних проєктах |
Автори: | Кушнірова, Т.В. |
Тематичні ключові слова: | STEAM філологія інтеграція проєктна робота література мистецтво |
Дата публікації: | гру-2020 |
Видавництво: | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" |
Анотація: | У статті ґрунтовно розглядаються способи впровадження STEAM-підходів у навчальний процес, досліджуються особливості проєктного підходу, який передбачає командну роботу та пошуковий метод. Проєктний підхід при вивченні предметів філологічного циклу дозволяє органічно інтегрувати знання здобувачів освіти з різних дисциплін під час вирішення певних завдань, зумовлює їхнє практичне значення, генерує при цьому нові ідеї, формує всі необхідні життєві компетенції, зокрема, полікультурні, мовленнєві, інформаційні, соціальні. |
Бібліографічний опис: | Кушнірова Т.В. Використання STEАM – підходу у філологічних проєктах / Т.В. Кушнірова // Академічна й університетська наука: результати та перспективи : зб. наук. пр. XІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 груд. 2020. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка 2020. – С. 84-87. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8988 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
_Кушнірова.pdf | Матеріали конференції | 678.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.