Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8988
Назва: Використання STEАM – підходу у філологічних проєктах
Автори: Кушнірова, Т.В.
Тематичні ключові слова: STEAM
філологія
інтеграція
проєктна робота
література
мистецтво
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У статті ґрунтовно розглядаються способи впровадження STEAM-підходів у навчальний процес, досліджуються особливості проєктного підходу, який передбачає командну роботу та пошуковий метод. Проєктний підхід при вивченні предметів філологічного циклу дозволяє органічно інтегрувати знання здобувачів освіти з різних дисциплін під час вирішення певних завдань, зумовлює їхнє практичне значення, генерує при цьому нові ідеї, формує всі необхідні життєві компетенції, зокрема, полікультурні, мовленнєві, інформаційні, соціальні.
Бібліографічний опис: Кушнірова Т.В. Використання STEАM – підходу у філологічних проєктах / Т.В. Кушнірова // Академічна й університетська наука: результати та перспективи : зб. наук. пр. XІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 груд. 2020. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка 2020. – С. 84-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8988
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Кушнірова.pdfМатеріали конференції678.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.