Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8945
Назва: Health-saving technologies in physical culture higher education = Здоров’язберігаючі технології у вищій фізичній культурі
Автори: Рибалко, Л.М.
Жуков, В.
Беседа, Н.А.
Тематичні ключові слова: innovative technologies of training
integrated teaching technologies
innovative activity
health-saving technologies
information and communication technologies
socio-economic transformations
інноваційні технології навчання
інтегровані технології навчання
інноваційна діяльність
оздоровчі технології
інформаційно-комунікаційні технології
соціально-економічні перетворення
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: The article analyzes the innovative health-saving technologies potential, which essence is to focus the educational process in the potential human rights and their implementation, and also describes the tasks and circumstances of the use of integrated healthcare saving technologies in higher education institutions. The special attention is paid to the fact that an innovative approach to student learning should be systematic and cover all aspects of educational work in the preparation of future specialists, with the need to review the theoretical and practical approaches to the content of education, vocational teacher training, development of new technologies and teaching methods. At the same time, the main goal of innovative educational technologies is to prepare a student for life in an ever-changing world. Thus, the teacher can act as a participant, developer, researcher, user and advocate of new pedagogical technologies, theories and concepts.
У статті проаналізовано потенціал інноваційних технологій збереження здоров’я, суть яких полягає у фокусуванні навчального процесу на потенційних правах людини та їх реалізації, а також описуються завдання та обставини використання інтегрованих технологій збереження здоров’я у вищих навчальних закладах. Особлива увага приділяється тому факту, що інноваційний підхід до навчання студентів повинен бути систематичним і охоплювати всі аспекти навчальної роботи при підготовці майбутніх фахівців, з необхідністю перегляду теоретичних та практичних підходів до змісту освіти, викладач професійно-технічної роботи навчання, розробка нових технологій та методів навчання. В той самий час, Головною метою інноваційних освітніх технологій є підготовка студента до життя у світі, що постійно змінюється. Таким чином, вчитель може виступати як учасник, розробник, дослідник, користувач та захисник нових педагогічних технологій, теорій та концепцій.
Бібліографічний опис: Rybalko L. Health-saving technologies in physical culture higher education / L. Rybalko, V. Zukow, N. Beseda // Гуманітарний вісник Національного університету імені Юрія Кондратюка : зб. наук. праць. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020. – Вип. 1-2 (7). – С. 72-77.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8945
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної культури та спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_7-Рибалко_Беседа.pdfстаття671.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.